Procedury gwarancyjne i reklamacyjne
Kilka słów o procedurach gwarancyjnych i zasadach reklamacyjnych
Osoba reklamująca towar zakupiony w firmie ESC S.A. powinna posiadać kartę gwarancyjną i/lub dowód zakupu (faktura VAT lub paragon).
Pracownik firmy przyjmujący zgłoszenie reklamacyjne sprawdzi, czy:
- Towar nadal objęty jest gwarancją,
- Towar został zakupiony w firmie ESC S.A.,
- Zgłaszana usterka podlega naprawie gwarancyjnej,
- Czy towar i sposób jego użytkowania spełnia wymogi gwarancji,
- Jaka jest dotychczasowa historia napraw.
Osoba reklamująca powinna w miarę precyzyjnie opisać występującą usterkę (wadę).
Pokwitowaniem przyjęcia sprzętu do naprawy jest karta zgłoszenia naprawy.
Oddanie sprzętu do naprawy wiąże się z akceptacją następującej umowy:
- Rewers jest jedynym dokumentem uprawniającym do odbioru sprzętu z serwisu,
- Serwis nie wydaje duplikatów rewersów i nie odpowiada za ewentualne skutki zgubienia rewersu,
- Czas naprawy wynosi do 14 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu,
- Sprzęt nie odebrany z serwisu w ciągu trzech miesięcy ulega przepadkowi,
- W przypadku przyjęcia warunkowego termin 14-dniowy nie obowiązuje,
- Usterka mechaniczna nie zauważona przez serwisanta przyjmującego sprzęt, a stwierdzona w serwisie docelowym, jest podstawą do odrzucenia roszczeń gwarancyjnych,
- Dostarczenie niekompletnego sprzętu do serwisu traktowane jest jako przyjęcie warunkowe.
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 i/lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl