Systemy sprzedaży
Systemy sprzedaży to nie tylko oprogramowanie, które prezentujemy poniżej. Systemy sprzedaży to cała infrastruktura, na którą składa się wiele elementów, takich jak: program do prowadzenia sprzedaży i gospodarki magazynowej, sprzęt komputerowy, rozwiązania sieciowe, urządzenia fiskalne (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, terminale płatnicze i inne), wagi sklepowe (zwykłe i etykietujące), terminale fiskalne, terminale płatnicze, POSy, inwentaryzatory oraz wiele innych urządzeń tzw. elektroniki wyposażenia handlu.
Oprogramowanie sprzedażowe dla każdego?
Systemy sprzedaży skonstruowane w oparciu o istniejącą infrastrukturę informatyczną lub stworzoną specjalnie do tego celu, nie wykluczają zastosowania ich w mniejszych placówkach! Nawet najmniejsze samodzielne stanowisko handlowo-usługowe powinno zostać wyposażone stosownie do możliwości finansowych, indywidualnych potrzeb czy specyfiki pracy właściciela placówki.
Wdrażanie systemu sklepowego
Proces wdrażania oprogramowania dla handlu zintegrowanego z urządzeniami składa się z kilku etapów. Pierwszym z nich jest rzeczywista analiza potrzeb naszego klienta. Decydując się na przedstawienie konkretnej oferty, mamy na względzie m.in. aktualne możliwości finansowe, wielkość placówki i ewentualne preferencje naszego klienta. Po zaakceptowaniu oferty, kompletujemy sprzęt i instalujemy go na miejscu. Następnie przechodzimy do szkolenia z obsługi programu handlowego, asystujemy podczas pierwszego otwarcia placówki handlowej. Obecność wykwalifikowanej kadry znacznie zwiększa bezpieczeństwo w trakcie realizacji wszystkich procesów wdrożeniowych.
Jaki system sprzedażowy wybrać?
Nasi specjaliści potrafią spiąć urządzenia i oprogramowanie do sprzedaży w jednolity system, którego parametry użytkowe dają Państwu możliwość generowania większych przychodów i zysków. Dobrze zaprojektowany system daje poczucie panowania nad własnym biznesem i wiedzę niezbędną do planowania kolejnych posunięć.
Poniżej prezentujemy oprogramowanie sprzedażowe. Pozostałe elementy wyposażenia handlu znajdą Państwo na naszych stronach oraz w sklepie internetowym. Po szczegółowe informacje zapraszamy do kontaktu z działem handlowym naszej firmy.
InsERT / SUBIEKT GT
Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego. Subiekt GT jest kolejną wersją znanych w Polsce systemów firmy InsERT: Subiekta 4, Subiekta 5 i Subiekta dla Windows. Dzięki bogatej funkcjonalności i prostej, intuicyjnej obsłudze, program sprawdza się w każdej sytuacji. Zastosowane technologie i rozwiązania biznesowe sprawiają, że Subiekt to najczęściej w Polsce wybierany program do wspomagania sprzedaży.
PC-Market / PC-POS
PC-Market 7 i PC-POS 7 – to kompleksowy system do zarządzania placówką handlową. System umożliwia pełne rozliczenie kasjerów i podgląd utargu zrealizowanego aktualnie na kasie/kasach, a zakres pobieranych z kasy danych poprzez bogaty moduł raportowy zadowoli najbardziej wymagających analityków.
PC-Market firmy Insoft to program przeznaczony dla sklepu, supermarketu i hurtowni. Program PC-Market 7 - jest przejrzysty i prosty w obsłudze. Program PC-Market 7 i Konsola Kupca - to kompleksowy system do zarządzania siecią placówek handlowych. PC-Market zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych. Umożliwia połączenia kilku placówek handlowych i ich wspólne zdalne zarządzanie - Sieć Sklepów,PC-Market 7.
PC-POS jest prostym i funkcjonalnym programem kasowym, przeznaczonym dla stanowisk komputerowych (monitor, drukarka fiskalna, czytnik kodów itp), umożliwiający sprzedaż w oparciu o dowolny terminal z ekranem dotykowym. Jest konfigurowalny, dzięki czemu realizuje potrzeby placówek handlowych różnych branż i wielkości. Pracuje na systemach operacyjnych Windows oraz Linux. Posiada przyjazny i intuicyjny interfejs użytkownika. Szczególny nacisk położony został na funkcjonalność pracy na terminalach dotykowych oraz prostotę obsługi. Kasjer błyskawicznie uczy się, jak sprawnie sprzedawać przez PC POS 7 Premium.
Comarch ERP Optima Handel (dawniej CDN Optima)
Comarch ERP Optima to wielomodułowy program zaspokajający potrzeby każdej małej i średniej firmy, biura rachunkowego i firmy prowadzącej sprzedaż detaliczną. Jego główną cechą jest zintegrowanie - wprowadzone dane są dostępne we wszystkich modułach. Różnorodność modułów sprawia, że każda firma jest w stanie używać Comarch ERP Optima jako dobrego i pewnego narzędzia codziennej pracy. Cechą wiodącą systemu jest nowoczesność - program pracuje z wykorzystaniem bezpiecznej i nowoczesnej bazy danych. Program jest dostępny jest również w modelu ASP, czyli pracy przez Internet.
eNOVA / Handel
Koncepcja funkcjonalności zawarta pod pojęciem Handel została w systemie enova oparta o wykorzystanie czterech modułów: Handel (Fakturowanie, Gospodarka magazynowa, Zamówienia, Analizy handlowo-magazynowe), Ewidencja Środków Pieniężnych, Ewidencja Dokumentów (w zakresie ich rejestracji wraz z ewidencją VAT) oraz Kontrahentów i Urzędów. System przeznaczony jest dla firm prowadzących działalność handlową (hurtową i detaliczną), usługową i w pewnym zakresie produkcyjną, operujących w różnych branżach gospodarki.
BILANS
Bilans to profesjonalny pakiet oprogramowania do obsługi dużych i średnich
przedsiębiorstw działający w środowisku Windows NT/2000/XP. Bilans jest systemem "pod klucz", tzn. klient kupuje rozwiązanie przystosowane do swojej specyfiki i indywidualnych potrzeb.
Aby sprostać takim wyzwaniom, zatrudniamy najlepszych informatyków, specjalistów od zintegrowanych systemów komputerowych i kas fiskalnych, odpowiadających za prawidłowe wdrożenie systemu.
Współpracujemy ze specjalistami w poszczególnych dziedzinach, m.in. ds. księgowości, kadr i płac, handlu oraz podatków, co gwarantuje zgodność Bilansu z aktualnymi przepisami i ustawami. Ponadto poszczególne moduły systemu są na bieżąco modyfikowane i dostosowywane do zmieniającego się prawa.
Dodatkowe informacje: