Poznaj POScaller
Czy wiecie, że w POSbistro z miesiąca na miesiąc pojawiają się kolejne ułatwiające prowadzenie lokalu gastronomicznego funkcjonalności?
Przedstawiamy POScaller. Jest to aplikacja współpracująca z POSbistro przygotowana z myślą o punktach gastronomicznych, w których występują zamawiane telefonicznie dostawy potraw. POScaller wspomaga proces przygotowania i obsługi zamówień telefonicznych. Funkcjonalność ta ułatwia nam szybką budowę baz danych wiedzy o klientach na postawie ich numerów telefonicznych. Aplikacja też podpowiada nam co najczęściej zamawiał klient.
Zamówienia składane drogą telefoniczną nadal są jedną z najpopularniejszych form zamawiania posiłków. W restauracjach takie zamówienia dosyć często zapisywane są na karteczkach i przekazywane na kuchnię. To oczywiście może generować wiele problemów jak choćby błędy w realizowanych zamówieniach, pomyłki wynikające z nieczytelnego pisma odręcznego czy też w efekcie błędów dłuższy czas przygotowania potraw i dostawy. W każdym biznesie strata cennego czasu to problem. Strata klienta ponieważ był niezadowolony gdyż nie dostał potrawy zgodnej z zamówieniem lub dostał ją czekając zbyt długo to często ścieżka do kompletnej porażki.
Aby uniknąć problemów i ułatwić system składania zamówień powstał POScaller. Poniżej w kilku zdaniach opowiemy nieco więcej o tym jak działa POScaller:
1) Gdy dzwoni klient.
Aplikacja instalowana jest bezpośrednio na telefonie . Gdy do restauracji dzwoni już obsługiwany klient, na ekranie, pojawią się informacje na jego temat oraz składanych przez niego zamówień. Jeśli klient składa zamówienie po raz pierwszy, za pomocą kilku kliknięć zostaje dodany do bazy i 'zapamiętany' przez POScaller.
2) Co dalej?
Kelner oznacza szczegóły zamówienia, takie jak sposób realizacji zamówienia, konieczność wystawienia FV, czy też dodanie punktów w programie lojalnościowym. Informacje o zamówieniu przekazane są na kuchnię a dodatkowo za pomocą drukarki bonowej lub
drukarki fiskalnej informacje o zamówieniu mogą zostać wydrukowane, co ułatwi pracę kierowcy, który dostarcza zamówienie.
3) Dodatkowo...
POSbistro i POScaller to systemowe rozwiązanie wspomagające całość procesu zarządzania zamówieniem począwszy od identyfikacji klienta przez jego realizację i wystawienie odpowiednich dokumentów handlowych po automatyczne zejście sprzedanych produktów ze stanu magazynowego. Co więcej cały proces może być kontrolowany na bieżąco z dowolnego miejsca, co ułatwia zarządzanie. Oczywiście system uwzględnia wszystkie zamówienia w raportach sprzedażowych oraz wszelkich niezbędnych statystykach.
Chętnie pomożemy Ci wprowadzić systemy POSbistro i POScaller do Twojej restauracji. Więcej na temat aplikacji na stronie: POSbistro