Hotele coraz częściej przypominają małe miasteczka, w których goście znajdą wszelkie udogodnienia – restaurację, SPA czy pokój zabaw. Nic dziwnego, że tak duże przedsiębiorstwo wymaga odpowiedniego zarządzania. Oferowane na rynku oprogramowania dla rynku HORECA i gastronomicznego pozwalają zapanować nad wszystkimi aspektami, jednak najlepsze efekty osiągniemy korzystając z integracji odpowiednich systemów. Usprawni to pracę, przepływ środków oraz kontrolę nad wszystkimi obszarami działalności.
Część hotelowa wymaga specjalnego oprogramowania, które pozwoli na zarządzanie rezerwacjami, natomiast w przypadku lokalu gastronomicznego liczy się wsparcie sprzedaży i kontrola stanów magazynowych. Najpopularniejsze produkty dla branży HORECA to KWHotel, a dla gastronomii POSbistro, a co jeśli zintegrujemy oba systemy? Przedstawiamy zalety takiego połączenia.
Optymalne zarządzanie lokalem hotelowo-gastronomicznym
Zintegrowanie systemów zarządzania to przede wszystkim oszczędność czasu i udogodnienia dla pracowników oraz klientów. Wszystkie dane będą do sprawdzenia od razu – np. przy rezerwacji pokoju będzie można automatycznie zamówić śniadanie. System POSbistro to aplikacja na tablet lub urządzenie mobilne, bez problemu będzie można zatem obsłużyć klienta przy basenie czy w pokoju. POSbistro idealnie uzupełni systemu zarządzania rezerwacjami KWHotel. Gdy gość hotelowy zamelduje się w pokoju jego dane automatycznie zostaną przesłane do programu gastronomicznego. Pozwala to połączyć wszystkie rachunki i podsumować je przy wymeldowaniu. Dzięki temu kelnerzy i recepcjoniści mogą wykonywać swoją pracę, a wszystkie dane automatycznie przekazane są widoczne dla obsługi w każdym momencie. Sam klient czuje się także zaopiekowany, a jego finanse pod kontrolą – sam nie musi już pamiętać, aby zabierać portfel do baru lub na basen, bo rachunek będzie podliczał się automatycznie. Z pewnością wpływa to na atrakcyjność hotelu i sprawia, że klient chętniej wróci oraz będzie polecał dane miejsce znajomym.
Połączenie oprogramowania hotelowego z gastronomicznym to także oszczędność ekonomiczna. Jeden system uzupełnia drugi, nie ma zatem potrzeby na zakup dodatkowych programów, a wszystkie najpotrzebniejsze dane i informacje będą w jednym miejscu. Pozwoli to nie tylko na sprawną obsługę, ale także zapanowanie nad rezerwacjami, stanem magazynowym produktów hotelowych i restauracyjnych, kontrolę czasu pracy pracowników, kwestii finansowych, księgowych i kadrowych. Integracja KWHotel oraz POSbistro to usprawnienie pracy całego zespołu i podniesienie jakości usług hotelu na zupełnie inny, wyższy poziom. Obydwa programy dostępne są w naszym sklepie: https://www.escsa.pl/sklep/ oraz w dziale handlowym, gdzie mogą Państwo uzyskać szczegółowe informacje na temat produktów.
Więcej informacji: