Stało się! Postanowiłeś założyć niewielki lokal gastronomiczny i oto materializują się Twoje marzenia. Mamy świadomość ile pytań zaprząta Twoją głowę - my sami nie chcemy generować nowych, dlatego dziś opowiemy jak to jest z profesjonalnym oprogramowaniem i gadżetami gastro. To jak, zaczynamy?
Drogie systemy POS?
Z jakiegoś powodu utarło się przekonanie, że profesjonalne oprogramowanie do zarządzania firmą musi być drogie. A takie do gastronomii, to już w ogóle nieopłacalne i strach brać, bo wydatki się nie zwrócą. Nic bardziej mylnego! Dobrze skrojony program do zarządzania gastronomią to wydatek rzędu niecałych 200 złotych miesięcznie. Dla przykładu - w naszej ofercie dostępne jest oprogramowanie dla gastronomii POSbistro, które w podstawowym pakiecie kosztuje Cię nie więcej niż 200 zł netto miesięcznie! Jeżeli prowadzisz lokal, który pracuje na siebie głównie w sezonie, istotna będzie dla Ciebie informacja, że w możesz zawiesić abonament na ile chcesz. Zamiast pełnego abonamentu płacisz wtedy symboliczną opłatę postojową i nie martwisz się o nic więcej - w każdej chwili możesz powrócić do pracy, nie tracąc wcześniejszych danych sprzedażowych. Jeżeli jednak masz pewność co do stabilności sprzedaży w ciągu całego roku, warto przemyśleć opcję płatności z góry za kilka miesięcy - obecnie mamy promocję, gdzie przy płatności rocznej za POSbistro otrzymujesz aż 30% zniżki. Możesz skorzystać z płatności półrocznej z 15% zniżką lub kwartalnej z 5% upustem.
Nie taki program straszny
No dobrze, ale jakie korzyści daje Ci wdrożenie oprogramowania dla gastronomii? Pierwszym i chyba najważniejszym argumentem jest fakt, że do wdrożenia mobilnego programu gastronomicznego wystarczy prosty tablet i drukarka fiskalna. Nasi eksperci rekomendują dodatkowo dokupienie podstawki pod tablet, co czyni z niego ergonomiczne stanowisko sprzedażowe. Z tymi podstawowymi urządzeniami możesz od razu rozpocząć swoją sprzedaż. Taki system jest prosty w obsłudze i równocześnie bardzo profesjonalny. Nowoczesne programy dla gastronomii wyróżniają się intuicyjną obsługą i możliwością poszerzania stanowisk o dodatkowe urządzenia. Dzięki temu oprogramowanie może rosnąć razem z Twoim biznesem! Dużym plusem systemu mobilnego jest bezpieczeństwo Twoich danych, praca zgodna z RODO i bieżące aktualizacje wprowadzające nowe udogodnienia. Ciekawym rozwiązaniem jest możliwość korzystania z systemów lojalnościowych czy dodatkowych modułów, takich jak funkcja przyjmowania zamówień telefonicznych wprost na tablet.
A może systemy przywoławcze?
Masz już oprogramowanie, ale nadal czegoś Ci brakuje? Tu z pomocą przyjdą systemy przywoławcze - w zależności od rodzaju Twojego biznesu, możesz wyposażyć lokal w pagery klienta, pagery dla obsługi lokalu lub monitory. O zasadzie działania i zaletach systemów przywoławczych rozpisywaliśmy się w poprzednim wpisie na naszym blogu, jednak musimy przyznać, że hitem wśród naszych klientów okazały się ostatnio pagery obsługi (na zdjęciu). Te niewielkie urządzenia podnoszą komfort pracy w lokalu - ponieważ nie zajmują dużo miejsca i można nosić je przypięte do paska spodni lub jako zegarek, sprawdzają się tam, gdzie liczy się czas obsługi klienta i sprawna komunikacja w zespole. Ilość urządzeń można modyfikować i w razie potrzeby dodawać kolejne. Moglibyśmy się rozpisywać o zaletach i wadach pagerów obsługi, ale opinie wolimy pozostawić naszym klientom.
Generalnie jest dobrze. Zasięg spory. Szybko się ładują. Wytrzymują 1 dzień. Nadajnik też ok. Jedyny minus pagerów to podatność na zarysowania. Już po pierwszym dniu były porysowane, bo zamiast szybki jest plastik. Ja przykleiłem na każdy folię ochronną (taką jak w telefonach) i radziłbym coś takiego zakładać przed użyciem. ~ właściciel lokalu Grande Pizza&Pasta
Lubimy otrzymywać takie informacje zwrotne! Dzięki temu mamy możliwość jeszcze lepszego dostosowania ofert dla nowych klientów i zabezpieczenia sprzętu przed ewentualnym zniszczeniem. Każdego klienta traktujemy indywidualnie - dostosowujemy urządzenia i oprogramowanie pod potrzeby konkretnego lokalu. Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z nami, daj znać - jesteśmy tu dla Ciebie!
Skontaktuj się z nami: tel. (12) 656-51-58 lub sprzedaz@escsa.pl.
Możesz także śledzić nas na naszym facebookowym profilu dedykowanym systemom sprzedaży - dodajemy tam aktualne promocje, nasze ostatnie wdrożenia, a także donosimy o zmianach przepisów dotyczących przedsiębiorców.