InsERT Program Biuro GT - Wsparcie biura księgowego
Program do zarządzania biurem księgowym - InsERT Biuro GT
Biuro GT jest systemem dedykowanym dla księgowych i kadrowych, których miejscem pracy są biura rachunkowe oraz dla doradców podatkowych. Jest to uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) narzędzie to integruje operacje wykonywane w tych programach.
Biuro GT na szybkie i sprawne obsługiwanie dużej liczby podmiotów bez potrzeby wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu zarządzania. System pozwala na pełną automatyzację wykonywania operacji cyklicznych, niezbędnych do tego, aby przeprowadzić je w każdym z obsługiwanych podmiotów. Biuro GT automatyzuje również modyfikowanie najistotniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Program ten gwarantuje intuicyjną obsługę i znaczne przyspiesza pracę osób zatrudnionych w biurach rachunkowych.
Biuro GT jest systemem wyposażonym w mechanizmy, dzięki którym harmonogramowanie pracy biura i monitorowani niektórych operacji, wykonywanych przez biuro rachunkowe jest łatwe i szybkie. Program pozwala zarządzać czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych – głównie przy archiwizowaniu i konwertowaniu baz danych. System umożliwia też tworzenie odpowiednich raportów ułatwiających rozliczanie pomiędzy klientami a biurem rachunkowym.
Funkcjonalność Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje, które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura.
Funkcjonalności wspomagające pracę z programami linii InsERT GT:
- zbiorcze naliczanie deklaracji skarbowych, ich drukowanie oraz wysyłkę drogą elektroniczną;
- zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, wczytywanych potem do programu Płatnik;
- możliwość wydrukowania księgi przychodów i rozchodów oraz prowadzenie ewidencji VAT;
- zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- możliwość zbiorczego konwertowania baz danych podmiotów, które są obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
- możliwość ustawiania dowolnych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (kopiowanie wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS i Innych).
Funkcje, które ułatwiają administrowanie biurem rachunkowym:
- administracja obsługiwanych przez biuro listy podmiotów;
- możliwość zarządzania personelem i uprawnieniami;
- opcja rozbudowanego opisywanie podmiotów poprzez definiowalne procesy.
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl