Subiekt Sprint 2 - InsERT - system szybkiej sprzedaży
Program InsERT Subiekt Sprint 2 dedykowany do szybkiej sprzedaży
Subiekt Sprint 2 jest systemem szybkiej sprzedaży dedykowanym dla przedsiębiorstw, które obsługują klientów detalicznych. Narzędzie to znajdzie zastosowanie w wielu punktach w sklepach jedno- i wielostanowiskowych (również samoobsługowych), w pojedynczych sklepach oraz w całych sieciach. Jest to w pełni kompatybilne narzędzie z systemami handlowymi Subiekt GT lub Subiekt nexo (wymiana danych o towarach, cenach, kontrahentach itp.) Subiekt Sprint może zostać bez problemu również zintegrowany z wieloma urządzeniami peryferyjnymi, wśród których możemy wymienić drukarki fiskalne, wagi elektroniczne, czy czytniki kodów kreskowych, oraz inne).
Subiekt Sprint 2 to nowszą, wyposażoną w wiele funkcjonalności wersją programu. System posiada intuicyjny i przejrzysty interfejs, dzięki któremu praca jest prosta i przyjemna. Nowe możliwości, w jakie została wyposażona Wersja 2, pozwala na efektywniejszą obsługę klientów i sprawniejsze administrowanie sklepem.
System posiada dwie główne aplikacje - Sprzedaży i Zarządzania. Aplikacja Sprzedaż pozwala wystawiać dokumenty handlowe na stanowiskach sprzedaży; z kolei aplikacja Zarządzanie jest aplikacją „back office” dedykowaną do administrowania sprzedaży, która pozwala m.in. konfigurowanie stanowisk włącznie z urządzeniami zewnętrznymi, delegowanie i rozliczanie sprzedawców, kontrolę stanów magazynowych oraz konfigurowanie wymiany danych z systemem handlowym.
Najważniejsze funkcje dostępne w module Sprzedaż programu InsERT Subiekt Sprint 2:
- możliwość kontroli stanu magazynowego asortymentu w innych oddziałach (sklepach);
- możliwość stosowania promocji czasowych i cenowych, które można dowolnie zdefiniować w Subiekcie nexo lub Subiekcie GT;
- możliwość generowania wszystkich, niezbędnych dokumentów sprzedaży (faktury, paragony) oraz zwrotów ze sprzedaży detalicznej zgodnie z obecnymi przepisami;
- opcja obsługi wielu modeli drukarek fiskalnych na podstawie protokołów komunikacyjnych (m.in.: Novitus, Thermal, Posnet, Elzab, Upos);
- moduł obsługuje dużą ilość urządzeń zewnętrznych, które ułatwiają prowadzenie sprzedaży, takie jak: wagi elektroniczne, czytniki kodów kreskowych (RS i klawiaturowych), wyświetlaczy;
- obsługa ekranów dotykowych;
- system obsługuje płatności i wydawanie reszty w dowolnej walucie;
- obsługa różnych form płatności (gotówka, karta, bon);
- możliwość szybkiego i prostego wystawiania dokumentów, która jest możliwa poprzez zapisywanie i fiskalizowanie „online”, czyli natychmiastowym zapisie do bazy danych i rejestracji fiskalnej wprowadzonej pozycji asortymentowej;
- tryb multidokumentowy, który pozwala na wystawianie wielu dokumentów na stanowisku, w jednym czasie;
- obsługa rabatów, w których dopuszczalny próg rabatowy dla poszczególnych sprzedawców może zostać dowolnie określony;
- możliwość pobrania części utargu podczas pracy sprzedawcy;
- rozbudowane funkcje identyfikacji towaru przy użyciu czytnika kodów kreskowych, moduł ten pozwala na wiele różnych sposobów wyszukać towar, np. po nazwie, symbolu, kodzie kreskowym lub PLU, za pomocą mechanizmu InsTYNKT);
- możliwość obsługi asortymentu powiązanego (np. towar z opakowaniem);
- moduł pozwala obsługiwać kody kreskowe ze zmienną ilością, ceną, wagą;
- możliwość anulowania pozycji i całego dokumentu;
- możliwość drukowania dokumentów na drukarkach graficznych i tekstowych;
- dotykowy interfejs pozwala korzystać z przycisków szybkiej ilości (które są bardzo pomocne zwłaszcza w przypadku sprzedaży towarów w paczkach).
Moduł zarządzanie sklepem w InsERT Subiekt Sprint 2 – najważniejsze funkcje:
- konfigurowanie stanowisk sprzedaży z uwzględnieniem specyfiki prowadzonej na nich sprzedaży oraz zarządzanie infrastrukturą sprzętową;
- kompleksowa obsługa personelu, z przypisywaniem ról i uprawnień oraz delegowaniem i rozliczaniem sprzedawców;
- zarządzanie asortymentem - stany magazynowe (przyjęcie towaru, zwrot towaru, inwentaryzacja, przesorty), cenniki;
- współpraca z systemem handlowym (Subiekt GT lub Subiekt nexo) - importowanie towarów, kontrahentów, cenników, użytkowników, danych o podmiocie; eksport sprzedaży; możliwość ustalenia harmonogramu wymiany danych między Subiektem Sprint a systemem handlowym.
Najważniejsze nowości w Subiekcie Sprint 2:
- łatwiejsza obsługa i poruszanie się po systemie, którą zapewnia nowy interfejs;
- możliwość zmiany ceny asortymentu niezależnie od systemu handlowego;
- możliwość zbiorczego przypisywania ustawień dotyczących ekranu dotykowego dla wszystkich stanowisk;
- opcja wydruku duplikatów wystawionych dokumentów handlowych;
- przypisywanie filtrów towarów do stanowiska, dzięki opcji tej użytkownik na danym stanowisku ma wgląd do odfiltrowanej listy asortymentowej);
- usuwanie wszystkich zastosowanych rabatów w trakcie wystawiania dokumentu handlowego;
- możliwość wydrukowania ostatnio wystawionego dokumentu;
- możliwość zabezpieczania pliku archiwum hasłem;
- dodatkowe zabezpieczanie po stronie systemu handlowego przed pojawianiem się różnic w stanach magazynowych między sklepem, centralą a systemem handlowym. Zabezpieczenie dostępne po stronie systemu handlowego Subiekt GT w wersji 1.39;
- opcja filtru towarów po statusie aktywności (dowolny, aktywny, nieaktywny).
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl