Centrala sieci sklepów dla PC-MARKET 7
Obsługa sieci sklepów dla PC-MARKET 7
System dla sieci sklepów, składający się z programów:
- zarządzającego centralą sieci sklepów – Konsoli Kupca
- obsługujących sklepy w sieci – PC-Market 7
- zajmującego się komunikacją w sieci – PCMRepl
System realizuje następujące cele:
- elektroniczny przepływ informacji – m.in. przesyłanie cenników towarów i dokumentów
- wykonywanie zbiorczych raportów ze wszystkich sklepów w sieci, eksport do systemu FK
- centralne zarządzanie towarami we wszystkich sklepach w sieci, np. narzucanie ceny, zakaz zakupu od wskazanego dostawcy, nakaz zakupu po wynegocjowanej cenie, itp.
- optymalizacja zamówień pod kątem doboru kontrahentów, warunków handlowych oraz sposobu realizacji
Możliwości systemu do zarządzania centralą sieci sklepów to m.in:
- Centralne zarządzanie listą towarów
Wydzielone lub wszystkie towary podlegają centralnemu sterowaniu. Centrala może:
- zablokować przyjęcie na sklepie w cenie innej, niż wynegocjowana z dostawcą
- zablokować przyjęcie na sklepie od dostawców innych, niż zakontraktowani
- narzucić ceny detaliczne
- zablokować możliwość przyjęcia towaru od kogokolwiek (wycofywanie towaru z oferty)
- Wykazy centralne pozwalają na szybkie porównanie aktualnych cen, ilości, flag towarów na poszczególnych sklepach.
- Centralne zarządzanie listą dostawców - Kontrahenci są uzgadniani w całej sieci sklepów. Dostawca wprowadzony w centrali zostanie automatycznie rozprowadzony po bazach wszystkich sklepów. Wszystkie sklepy poznają ustalony termin i formę płatności. Kontrahent wprowadzony na dowolnym sklepie, następnego dnia będzie istniał na wszystkich sklepach w sieci.
- Centralne zarządzanie kartami stałego klienta i systemem lojalnościowym
Centrala posiada możliwość podglądnięcia wszystkich wizyt klienta w sieci bez względu na to, w którym sklepie dokonywał zakupów. Może naliczyć punkty klientowi, za które w dowolnym sklepie może otrzymać fanty, bony itd. - Analizy obrotów z dostawcami i producentami
Sklepy mogą kupować ten sam towar od różnych dostawców. W centrali można sprawdzić, jak wyglądają obroty z dostawcą lub producentem towaru. - Centralne zamówienia i dostawy
Jeśli centrala sama dostarcza towary do sklepów - może odbierać z nich elektroniczne zamówienia, następnie na ich podstawie generować zbiorcze zamówienia do dostawców. - Możliwość rozliczania sklepów w centrali
Dostawca wystawia jedną fakturę za dostawy na wszystkie sklepy. Centrala zaś sprawdzi czy kwota na fakturze zgadza się z dostawami. Centrala może też płacić za faktury sklepu a sklep będzie o tym wiedział.
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl