Program Gestor GT
Program klasy CRM InsERT Gestor GT
Gestor GT jest komfortowym i wydajnym programem CRM dedykowanym do tworzenia długofalowych relacji z klientami, który doskonale wspomaga wszelkie działania z zakresu marketingu i sprzedaży. Jest to wszechstronne narzędzie, które można dostosować do indywidualnych potrzeb, tak, aby bez problemów mogło ono być wykorzystane w przedsiębiorstwach niezależnie od profilu działalności.
Gestor GT jest programem dedykowanym dla firm, dla których to klient i kontakt z nim są głównym punktem zainteresowania i mają kluczowy wpływ na prowadzenie działalności. System ten doskonale sprawdza się w działach marketingowym, handlowym i obsługi klienta, jest też często polecany osobom zajmującym stanowisko menadżera.
Gestor GT, jako system CRM umożliwia prosty dostęp do zgromadzonych i uporządkowanych w systemie danych, jest czytelnym i intuicyjnym programem, dzięki któremu użytkownik może dokładnie określić grupę klientów docelowych, co pozwala na optymalizację wszystkich działań. Dzięki korzystaniu z tego systemu CRM użytkownik szybciej i łatwiej może opracować strategię sprzedaży, posiłkując się różnymi zestawieniami i tym samym podjąć trafne dla danego biznesu decyzje. Program ten posiada odpowiednio opracowany interfejs, korzystanie z niego jest wygodne i efektywne, a przede wszystkim pozwala zaoszczędzić czas.
Gestor GT, jako program CRM wchodzi w skład rozbudowanej linii InsERT GT. Jest przygotowany do samodzielnego działania lub współpracy z Subiekt GT – programem sprzedażowym. Programy te są na tyle kompatybilne, że umożliwiają użytkownikowi korzystać ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, przy uwzględnieniu wszystkich rabatów i promocji oraz różnych poziomów cen. Dzięki zintegrowaniu z Subiektem GT system Gestor GT pozwala na proste wystawianie dokumentów handlowych i jednoczesną obsługę wielu magazynów.
Zalety CRM Gestor:
- Możliwość błyskawicznego dostępu do informacji dotyczących klientów: takich jak ich działania oraz szansy sprzedaży, odebrane wiadomości i dokumenty wystawione w Subiekcie GT;
- Możliwość rozplanowania i rejestracji w systemie następujących działań: zadań i umówionych oraz odbytych spotkań, korespondencji w tym telefonów, listów, faksów i rozmów internetowych,
- Możliwość prostego wyszukiwania klienta z dowolnej lokalizacji w programie;
- Program jest wyposażony w kalendarz z wyodrębnionym zakresem i terminami zaplanowanych czynności (z możliwością podglądu w widoku dziennym i tygodniowym oraz miesięcznym) wraz z przypomnieniami;
- automatyczny moduł e-mail który przypisuje wiadomości do odpowiednich klientów i pozwala na tworzenie zbiorczego mailingu przy wykorzystaniu zdefiniowanych szablonów oraz pól auto tekstu;
- dostęp do całkowitej historii kontaktów z klientem, która obejmuje nie tylko wgląd do korespondencji (wraz z datą ostatniego kontaktu)i wystawionych dokumentów, działań, ale również informacje odnośnie nazwiska opiekuna klienta, czy wysokość udzielonych rabatów, oraz inne;
- opcja przydzielania zadań konkretnym pracowniom razem z możliwością kontroli postępu prac;
- możliwość tworzenia wielu zestawień, wśród których możemy wymienić prognozowanie i lejek sprzedażowy, aktywność użytkowników czy skuteczność sprzedawców.
- Generowanie zestawień bazując na danych zawartych w Subiekcie GT (np. raporty towarowe, sprzedaż wg asortymentu, );
- Optymalizacja systemu zgodnie z osobistymi potrzebami użytkownika (m.in. możliwość dodawania własnych zestawień i pól, dostosowanie wydruków, możliwość korzystania z edytowalnych słowników i paska szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość generowania związków między obiektami, czyli klientami i działaniami, szansami sprzedaży oraz korespondencji;
- biblioteka dokumentów;
- system posiada tzw. schowek, umożliwiający przechowywanie różnych danych, między innymi korespondencji, informacji odnośnie klientów i szans sprzedaży oraz zadań, przeznaczonych do późniejszego wykorzystania;
- funkcja obsługi walut umożliwiająca pobieranie aktualnych kursów walut za pomocą sieci WWW);
- prosty i szybki w obsłudze notatnik;
- strona główna, która ma listę zadań przeznaczoną dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży, która jest obliczana w oparciu o otwarte szansy sprzedaży;
- otwieranie poszczególnych modułów w wielu zakładkach jednocześnie;
- możliwość pracy w systemie za pomocą sieci przez wielu użytkowników.
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 lub e-mail: sprzedaz@escsa.pl