InsERT Rachmistrz NEXO - Program do księgowości
Program InsERT Rachmistrz Nexo dla księgowości
Program do obsługi uproszczonej księgowości Rachmistrz Nexo, dedykowany jest firmom, które prowadzą księgę przychodów i rozchodów lub podatników rozliczających się ryczałtem od przychodów ewidencjonowanych. Zaletą systemu księgowego Rachmistrz Nexo jest bogata funkcjonalność przy zachowaniu prostej i intuicyjnej obsługi. System został wyposażony we wszystkie istotne funkcje konieczne do prowadzenia rzetelnej księgowości. Za niewielką cenę zyskujemy olbrzymie możliwości.
Rachmistrz nexo krok po kroku
W Rachmistrzu Nexo istnieje możliwość ewidencjonowania VAT, przygotowywania umów i prowadzenia listy płac, a także środków trwałych i pojazdów. Program potrafi także wystawiać deklaracje skarbowe i pracować na operacjach kasowych i operacjach na rachunkach bankowych. Zautomatyzowana została dekretacja dokumentów, a także elastyczna obsługa pozostałych operacji finansowych i rozrachunków.
Program Rachmistrz nexo należy do zintegrowanego pakietu InsERT nexo. W skład wchodzą również: moduł obsługi sprzedaży i gospodarki magazynowej Subiekt nexo, moduł finansowo-księgowy Rewizor nexo, moduł kadrowo-płacowy Gratyfikant nexo oraz narzędzie do zarządzania relacjami z klientami Gestor nexo.
Rachmistrz nexo umożliwia:
- prowadzenie ewidencji podatku zryczałtowanego lub KPiR;
- prowadzenie rejestru VAT i jego rozliczanie. Rejestry: vat marża, zakupów, sprzedaży. Korekty rejestrów. Wszystkie rejestry możemy rozliczać metodą kasową, natomiast korekty VAT dotyczące nieterminowych płatności są wyposażone w możliwość tworzenia zapisów na podstawie plików JPK_V7 i ich poprzedników;
- ewidencję remanentów i wyposażenia;
- ewidencję wartości niematerialnych i prawnych, środków trwałych;
- ewidencjonowanie umów cywilnoprawnych i umów o pracę oraz kartotek osobowych w ramach obsługi wynagrodzeń
- rozliczenia właścicielskie: ewidencja przychodów z innych źródeł (EP), składki ZUS wspólnika, odliczenia podatku związane z ulgami (w tym także możliwość odliczenia darowizny przekazanej na walkę z COVID-19;
- ewidencję samochodów firmowych z możliwością pełnego bądź częściowego odliczenia podatku VAT
- możliwość obsługiwania 15% stawki zryczałtowanego podatku, która obowiązuje od 1 stycznia 2021 roku;
- wykaz i rozliczanie pojazdów prywatnych wykorzystywanych do działalności;
- możliwość obsługi dowodów wewnętrznych, które dotyczą operacji mających miejsce wewnątrz firmy;
- obsługę kasowych operacji gotówkowych i bezgotówkowych również związanych z rachunkami bankowymi;
- obsługę poleceń przelewu standardowych, podatkowych i ZUS;
- analizowanie akcji wykonywanych na dokumentach księgowych w ramach księgowego śladu rewizyjnego;
- wystawianie deklaracji skarbowych, które pozwalają na rozliczanie podatku dochodowego wspólników i pracowników;
- rozliczanie podatku VAT przy pomocy pliku JPK_V7, który jest obowiązkowy od 2020 roku;
- auto dekretację KPIR lub EP oraz rejestrów VAT według ustalonych schematów
- prowadzenie raportów kasowych oraz wystawianie deklaracji ZUS RCA, ZUS RZA, ZUS DRA z możliwością eksportu deklaracji o programu Płatnik
- integrację z programem sprzedaży Subiekt Nexo
- dostosowanie firmy pod RODO
- wspieranie w przygotowaniu JPK_V7 i jego wysyłkę do MF;
- przygotowanie ksiąg i dokumentów księgowych do generowania pliku JPK
- przygotowanie procedury centralnego rozliczania VAT (z zachowaniem struktury jednostki centralnej i jednostki podrzędnej);
- analizowanie partnerów i kontrahentów w ramach dostępnych danych (GUS, MF, Biała Lista Podatników, VIES, rejestr kaucji gwarancyjnych);
- komunikowanie się z powiązanymi osobami poprzez wbudowaną pocztę lub SMS;
- przygotowanie biblioteki załączników (z limitem tysiąca pozycji);
- pracę jednostanowiskową lub sieciową
Przejrzysta instrukcja obsługi Rachmistrz nexo krok po kroku przeprowadzi nas przez wszelkie funkcjonalności oprogramownia.
Rachmistrz nexo wymagania
Aby płynnie korzystać z oprogramowania należy spełnić minimalne wymagania systemowe:
- procesor Core2Duo (lub nowszy);
- pamięć RAM 4GB;
- system operacyjny: Windows 8, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11, Windows Server 2012, Windows Server 2012 R2, Windows Server 2016, Windows Server 2019;
- baza danych: Microsoft SQL Server 2008 R2, 2012, 2014, 2016, 2017 – bezpłatna wersja Microsoft SQL Server 2017 (lub 2014 dla systemów starszych niż Windows 8) dostarczana jest wraz z systemem.
Rachmistrze nexo cena
Aktualną cenę oprogramowania Rachmistrz NEXO można sprawdzić w naszym sklepie internetowym
Rachmistrz nexo występuje także w rozszerzonej o nowe funkcjonalności wersji Rachmistrz nexo PRO, która dzięki swojej elastyczności może być bardziej dopasowana do potrzeb indywidualnego użytkownika.
Kupując oprogramowanie w opcji abonamentu zapewniasz sobie szybki dostęp do funkcji dodatkowych oraz bieżących aktualizacji Rachmistrz nexo.
Rachmistrz nexo aktualizacja
Chcesz zaktualizować swój program? Są dwa sposoby - różnią się o tego czy jesteś Abonentem InsERT czy nie.
Dla użytkowników, którzy mają wykupiony Abonament oraz podłączone Konto InsERT.
Abonenci mają dostęp do najnowszych funkcjonalności oraz zmian prawnych.
1.Kliknij ikonę ≡ w prawym górnym rogu okna programu
2. Wejdź „dymek"
3. Kliknij "Pobierz"
Gdy zakończy się proces pobierania aktualizacji, kliknij na Aktualizuj i uruchom.
Uwaga! Dla bezpieczeństwa konwersje bazy danych należy wykonać ze stanowiska, na którym zainstalowany jest Microsoft SQL Server.
Dla Firm, które nie mają wykupionego Abonamentu
Użytkownicy mają możliwość aktualizowania oprogramowania - jedynie części aktualizacji dotyczących poprawy ewentualnych błędów, które mogły pojawić się w poprzednich wersjach. Aktualizacja nie obejmuje zmian podatkowych oraz nowych funkcjonalności.
1. Kliknij w ikonę ≡ w prawym górnym roku okna programu
2. Wejdź w „dymek" i kliknąć Pobierz aktualizację z Internetu.
3. W przeglądarce uruchomi się strona na której należy należy kliknąć przycisk Pobierz, znajdujący się w sekcji "Nie mam Abonamentu".
4. Po pobraniu pliku aktualizacji należy go uruchomić i zainstalować aktualizacje.
5. Uruchom program i klikając opcję Aktualizuj i uruchom
Więcej informacji:
tel. (12) 656-51-58 lub e-mial: sprzedaz@escsa.pl